Děti...

FK Přestanov 2015 - soustředění malých fotbalistů v Chřibské

Rok se sešel s rokem a i letos (2015) na těchto stránkách najdete on-line info ze soustředění nejmladších fotbalistů v Chřibské, které se koná 1.-8.srpna 2015 v RS Sport Krupka v Chřibské-Krásných Polích, jehož se účastní mladí hráči týmu FC Přestanov, kteří jsou převážně z Přestanova, ale také ze Stradova a Chlumce. Doprava byla letos zajištěna hromadně autobusem s vydatnou sponzorskou pomocí společnosti Autodoprava Tomáš Višňák, které tímto za podporu moc děkujeme.

Bohužel zde máme problematické připojení k internetu, ale vynasnažím se přesto doplňovat alespoň průběžně nové fotografie, aby rodiče měli přehled o svých malých fotbalistech.

Počasí nám vážně přeje.

Dnes (v úterý) proběhl tradiční mix turnaj pětic. Atmosféra byla nabušená jak na velkém turnaji.

Zítra nás čekají přátelské zápasy v Chřibské proti místnímu týmu.

Fotografie naleznete zde. (Poslední aktualizace fotek 4.8.2015 20:00)

FK Přestanov

A také letos (2014) na těchto stránkách najdete on-line info ze soustředění nejmladších fotbalistů v Chřibské, které se koná 9.-16.srpna 2014 v RS Sport Krupka v Chřibské-Krásných Polích, jehož se účastní mladí hráči týmu FC Přestanov, kteří jsou převážně z Přestanova, ale také ze Stradova a Chlumce. Doprava byla letos poprvé zajištěna hromadně autobusem s vydatnou sponzorskou pomocí společnosti Autodoprava Tomáš Višňák, které tímto za podporu moc děkujeme.

16.8.2014 Příjezd domů:

Z Chřibské odjíždíme až okolo 13 hodiny, máme ještě připraven dopolední program, předpokládaný příjezd: 16.8.2014 sobota 13,40-14,20 hod do Přestanova ke kapličce.

15.8.2014

Dnes 15.8.2014 jsme po dopoledním tréninku a obědě sehráli 2 turnaje. Zvlášť miniturnaj mladších v našem areálu kvůli proměnlivému počasí (přeháňky) a zvlášť turnaj starších v Chřibské, kde naši hoši sehráli 2 a 2 zápasy proti starší přípravce a mladším žákům Chřibské. V tomto turnaji naši borci 3xvyhráli a 1xremizovali, takže odcházeli jako vítězové turnaje (skóre 2:2, 3:0, 3:2, 2:1). Dnes po výborné večeři nás čeká předávání diplomů za bodování pokojů, opičí dráhu, rybaření a hlavně sehrané turnaje a předání cen, které byli zakoupeny za finanční pomoci obce Přestanov, které tímto děkujeme. Poté bude následovat kulturní večer.

Včera 14.8.2014 proběhl celodenní výlet do Krásné Lípy. Paní kuchařka nám na cestu udělala svačiny a výborné řízky k obědu do batůžku. Navštívili jsme Dům národního parku České Švýcarsko, kde jsme mohli shlédnout a užít si interaktivní expozici o fauně a flóře Lužických hor. Dále jsme shlédli dokumentární film o zdejší výrobě uměleckého skla (150 metrů od našeho areálu je nejstarší evropská sklárna v Evropě). Poté po vydatném obědě jsme navštívili sportovně-zábavné centrum v Krásné Lípě, kde se kluci vyřádili na různých atrakcích (lanovkách, trampolínách, prolézačkách atd.) a zahráli si minigolf. Také dostali nášup dalších zmrzlin od našeho sponzora Autodopravy Tomáš Višňák, ještě jednou děkujeme. Cestu na výlet jsme absolvovali autobusem, nazpět jsme si užili jízdy luxusním vláčkem v kombinaci s pěší turistickou stezkou, během které jsme ještě navštívili výstavu místní sklárny. Fotografie z tohoto výletu naleznete zde.

13.8.2014

Včera 12.8.2014 jsme měli dopoledne klasický trénink s nižší zátěží, neb odpoledne nás čekal miniturnaj v Chřibské.

Na turnaji se postavily nejdříve 3 týmy menších (Přestanov, Chřibská B/C, Dětský tábor U Jasanu B), kteří si zahráli každý s každým a naši nejmenší borci zde spíše načerpávali zkušenosti.

Na druhém hřišti sehráli zápas 4 týmy : Přestanov, Chřibská A, Chřibská B, Tábor U Jasanu A). V něm pořadí skončilo takto: 1. Chřibská A, 2. Přestanov, 3. Tábor U Jasanu A, 4.Chřibská B . Přitom o první místo nás připravil obdržený gól 18 sekund před koncem kdy Chřibská A otočila na 3:2 . Ale to vůbec nevadilo. Skvěle jsme si zahráli.

Večer nás čekal táborák s opékáním buřtů. Na něj stihl dorazit oslavenec Eda, který tak doplnil celý kádr na 14 hráčů a s nímž jsme oslavili hned jeho narozeniny.

Původně plánovaná stezka odvahy byla přesunuta na dnešek, neb všichni byli po turnaji řádně vyčerpáni. Dnes máme naplánovány ještě 2 tréninky a rovněž táborák. Zítra nás čeká celodenní výlet.

Fotografie z úterý naleznete zde.

12.8.2014

Tak včera nás trochu postrašilo počasí ranním deštíkem, ale nakonec se počasí sklidnilo a dopoledne proběhl plánovaný miniturnaj dospělých s dětmi. Každý dospělý měl svůj tým a hrálo se dvoukolově každý s každým. Vítězným týmem se stala "Brazílie" s 12 body za 4 výhry ve složení Lukášek N.,Dominik, Kuba, Víťa K.ml., Víťa K. st. . Tabulky naleznete ve fotografiích :-)

Odpoledne se konala opičí dráha. 4 kluci si šli zachytat ryby, bohužel moc nebraly.

V podvečer jsme posílili o 13.hráče, dorazil po dovolené Martin K.

Večer jsme domluvili návštěvu v sousedním dětském táboře, takže jsme shlédli jejich "Božské představení" a zúčastnili jsme se dětské diskotéky. Hoši to vzali vážně, gel šel před odchodem na dračku :-)

Dnes (v úterý) nás dopoledne čeká trénink a odpoledne turnaj v Chřibské proti výběrům FC Chřibská a výběrům dvou dětských táborů. To ve dvou kategoriích - starší a mladší. Večer plánujeme táborák s buřtíky.

Fotografie z 11.8. naleznete zde.

Dnes večer by měl dorazit poslední opozdilec - Eda. Pak budeme kompletní (14 hráčů).

10.8.2014

Večerní teoretickou přípravu nám zajistilo sledování utkání SK Slavia Praha - Slovan Liberec. Na konečné skóre si každý vsadil. Vítěz získá speciální zmrzlinu :-) Fotografii z této přípravy mládeže naleznete zde.

Fotografie z aktivit z 10.8.2014 naleznete zde.

Večer nás čeká teoretická příprava při zápasu Slávie :-) . K dispozici máme novou velkou LED TV.

Fotografie z 9.8.2014 naleznete zde.

9.8.2014

Úspěšně jsme dojeli na letošní fotbalové soustředění v Chřibské. Po ubytování proběhl volný fotbálek, vydatná večeře a od 19 hodin večerní tréninková jednotka zaměřená na techniku s balónem.

Vzhledem k velmi špatnému internetovému připojení budou další fotografie dodány průběžně dle možností:

FK Přestanov

I letos (2013) na těchto stránkách najdete on-line info ze soustředění v Chřibské, které se koná 10.-17-srpna 2013 v RS Sport Krupka v Chřibské-Krásných Polích.

18.8.2013

Za všechny, kteří se na organizaci podíleli se s Vámi loučíme a příští rok se těšíme na viděnou. VK

17.8.2013-16.8.203

V pátek proběhl poslední dopolední trénink a odpoledne nás čekal turnaj, na který se již sjeli mnozí rodiče, kteří s námi současně strávili rozlučkový večer . Fotografie z pátku a také ze sobotního rána (před odjezdem) naleznete zde..

15.8.2013

Dnes ráno jsme se probudili do krásného slunečného dne. Po dopoledním tréninku jsme se šli podívat do místního malého obchůdku (v Krásném Poli), kde si děti mohly nakoupit nějaké drobnosti a sladkosti. Po obědě se hoši rozdělily na rybáře, kteří šli na celé odpoledne na ryby a na sportovce, kteří absolvovali sportovní zábavné odpoledne. Vyhlášení výsledků odpoledních soutěží proběhne zítra. Rybářům se podařilo několik slušných úlovků, z nichž 3 míroví kapři dnes skončí na grilu. Na zítřek máme naplánovaný poslední dopolední trénink, po obědě návštěvu Chřibské, v níž máme domluveno s obecním úřadem, že nám mimořádně otevřou místní muzeum. Po návštěvě muzea nás již čeká závěrečný turnaj s Chřibskou. Na večer je připraveno vyhlášení různých výsledků a táborák společně s rodiči.

Fotografie z dneška najdete zde.

14.8.2013

Dnes dopoledne proběhl tradiční trénink. K obědu jsme měli výbornou svíčkovou. Odpoledne jsme vynechali trénink a šli jsme na výlet do Doubic (tam pěšky, zpět busem). V Doubicích je skvělé dětské hřiště s vyřezávanými megahračkami a dřevěnými sochami a modely. Škoda jen, že cesta trvala déle a tudíž nezbylo více času, abychom stihli autobusy zpět. Dnes večer grilujeme křídla a budeme opékat buřtíky. Fotografie ze včerejšího večera a z dneška můžete nalézt zde (jsou trochu přeházená kvůli tomu, že jsou z více fotoaparátů).

Doplněné informace pro rodiče k pátečnímu turnaji a k rozlučkovému večeru:

V pátek se koná turnaj v Chřibské od 15.30 do 17.30 hod, na nějž se mohou rodiče přijet podívat. Pokud nenastane nějaká změna na straně týmu z Chřibské, bude se turnaj hrát celkem na 5 zápasů, přičemž každé z dětí nastoupí ve čtyřech z nich. Rodiče u nás mohou strávit poslední rozlučkový večer za těchto opravdu velmi lidových podmínek (penzion vedle si účtuje 450 Kč/osobu bez jídla !):

Ubytováni pro dospělou osobu včetně povinné stravy stojí:

Postel s dekou a povlečením: 240 Kč včetně večeře a snídaně

Spaní na vlastní karimatce s vlastní dekou/spacákek v budově: 190 Kč včetně večeče a snídaně

Vstup do areálu a spaní ve vlastním autě: 140 Kč včetně večeře a snídaně

Pivo točené (než dojde sud) stojí 15 Kč

Masa na večerní grilování a k ohni a ostatní nápoje si každý musí přivést sám (+případně rezervní PETku apod.). V areálu nelze nic dalšího zakoupit.

Váš zájem závazně potvrďte prosím do čtvrtka Heleně.

Pokud berete s sebou i dítě platí pro něj sleva 50 Kč z cen výše.

13.8.2013 - Počasí nám stále přeje, není sice již takové teplo, ale úplná zima také ne a hlavně neprší (až na pár sympolických kapek). Dopoledne proběhl tradiční trénink, po němž ti, kteří si přivezli pruty, mohli jít na ryby. Stejně tak i po skvělém obědě (jahodové knedlíky šly na dračku). Druhá skupina šla na procházku po krásném okolí a sraz byl opět na rybách. Záběry i kapříci nějací byli, ale pustili jsme je. Měli tak 35-40 cm. Pak následoval po svačině posunutý trénink. Po večeři máme naplánovaný táborák, pokud nám to počasí dovolí (zatím to vypadá dobře). Fotografie z dneška najdete zde. To nám to letí, jiř jsme v půlce pobytu...

12.8.2013 - Máme tu trochu problém s připojením k netu, ale nakonec se to nějak vždy vyřeší (popojede se někam, kde je free wifi). Fotografie z dneška najdete zde.

12.8.2013 - Stezka odvahy proběhla úspěšně za účasti ca poloviny hochů, kteří se nechali vzbudit. Ráno z nich budou hrdinové a tvrďáci :-)

12.8.2013 - Dnes dopoledne proběhl klasický trénink v našem areálu. Ale hlavně už jsme kompletní, dorazil nám ex-marod Matěj. Také se nám vyměnila paní kuchařka s panem správcem - ale hýčkají si nás také královsky a vaří přímo skvěle. Po obědě jsme šli do Chřibské, kde jsme odehráli s FK Chřibská malý turnaj 2x každý s každým (FC Přestanov A, FC Přestanov B, FK Chřibská). Naše Áčko turnaj s 3 výhrami a jednou remízou turnaj vyhrálo, pak byla Chřibská a poslední naše Béčko. Fotografie z celého dneška přidáme až zítra kvůli problému s připojením k internetu a velkému množství fotografií z dnešního dne. Nejvíce gólů dal Víťa K., další pak Ota, Matěj, Ládík a Vojta.

Po skvělé večeři (file s kaší a třešňovým kompotem) přišla na řadu oslava 7.narozenin Edy (bubliny, nanukáč se svíčkama, dárečky...). Děti měly osobní volno, dospělí pánové si zahráli 2 zápasy v nohejbale s návštěvou z Ústí. Na večer chystáme pro odvážnější hochy stezku odvahy, pokud nám bude počasí přát. Všechny děti jsou v pořádku a na domov si díky mnoha aktivitám nemají ani čas vzpomenout. Kluci jsou skvělí...

Společné foto-Chřibská 2013 (zatím v 15+3)

11.8.2013 - Po obědě dorazil 16.hráč kádru a současně nejmladší účastník soustředění, 5-letý Lukáš. Fotografie z odpoledne najdete zde.

11.8.2013 - Včera odpoledne nám dorazil 15.člen Vojta, který se již zapojil do tréninku. Dnes dopoledne si mladí zkusili, jak se odpaluje při golfu. Pak proběhl dopolední trénink. Fotografie naleznete zde (v závěru společné foto).

10.-11.8.2013 - První noc...fota zde.

10.8.2013 - 22.hodina a děti mají večerku. Fotografie z večerního programu najdete zde.

10.8.13 - Po obědě (polévka, řízek a šťouchaný brambor, salát) a následném poledním klidu čekal malé fotbaslisty první 90 minutový trénink zakončený malým zápasem. Můžeme zde využívat jak travnatou plochu s našimi brankami, tak hřiště s umělou trávou a brankami, takže zatímco na jednom hřišti trénují útočníci a obránci, na druhém se mohou trénovat brankáři apod. Po tréninku následovalo koupání v bazénu a svačina (luxusně obložené rohlíky s pomazánkou). Pan správce s paní kuchařkou se o nás starají přepychově. Po odpolední svačině mezi 16. a 18.hodinou mají hoši osobní volno venku (hry, koupání). Právě dorazili trenéři z FC Chřibská, abychom domluvili přátelské zápasy - budou v pondělí a v pátek vždy dva (od 15.15 do 17.30 hod). Po večeři a hygieně nás čeká táborák s opékáním buřtů.

Fotografie najdete zde .

Fotografie z dokopné přípravky 2012 naleznete zde.

Fotografie a malé on-line info pro rodiče ze soustředění 11.-18.8.2012 v Chřibské z jednotlivých dnů, jehož se zúčastnili také 3 Stradováčci v dresu Přestanova, najdete níže:

Fota z 11.8.2012 - příjezd ( k obědu byla svíčková), odpoledne jsme už trénovali v Chřibské, první noc proběhla naprosto bez problémů, kluci jsou skvělí, všichni jsou šťastní ze svého prvního soustředění s fotbalem ...

Fota z 12.8.2012 - rozcvička, procházka do lesa pro dřevo na táborák, fyz.trénink v areálu, odpoledne trénink stand. situací a hra v Chřibské, sprchování, večer táborák...

Fota z 12.8.2012 - večera (táborák, nohejbal)

Fota z 13.8.2012

...doplněná fota z 13.8.2012 a pod textem najdete další fota...

Máme tu trochu problémy s wi-fi připojením, tak to občas trvá déle. Info textem: Dnes(13.8.) dopoledne probíhal první trénink 90 min v areálu RS, pak bylo osobní volno, po obědě jsme místo tréninku uspořádali turnaj trojic na hřišti v FC Chřibské. V bráně byl vždy jeden dospělí a hrál se dvěma kluky systémem každý s každým. Již se na hře pozitivně projevuje 2-fázový trénink. Všichni se zlepšují před očima.

Po večeři bylo vyhlášení s cenami pro všechny:

1.místo Sparťani (Víťa st., Víťa ml., Kuba) 10 bodů,

Nejlepší střelec : Milan

Nejužitečnější hráč: Láďa

Nejlepší brankář: Helča

Na hřišti jsme se setkali s našimi vyzyvateli z Chřibské, kteří přišli trénovat před smluvenými přátelskými zápasy, které s nimi odehrajeme ve středu a v pátek vždy od 15.30 hod.

Po dnešní výborné večeři (rajská s knedlem), kterou všichni slupli a někteří si i přidali, máme slunečný podvečer. Kluci si hrají pod naším drobným dozorem. Všichni jsou vyladění. Prostě super !

fota 14.8.2012 dopoledne - 14.8.2012 probíhal mimořádně trénink na hřišti v Chřibské již dopoledne, neb odpoledne nás čeká překvapení-výlet autobusem do Jiřetína s domluvenou prohlídkou Štoly sv. Jana Evangelisty. Na večer máme domluven táborák, tentokráte společně s malými tanečnicemi z Děčína, s nimiž v noci máme pro starší a odvážnější připravenu malou stezku odvahy :-)

fota z výletu 14.8.2012 odpoledne - dnes jsme se vydali na výlet do Štoly sv.Jana Evangelisty a do Jiřetína pod Jedlovou. Sice nám to nezačalo příliš zábavně, linkový autobus nám jel o 10 minut dříve než měl (takže ujel) a i když po telef. reklamaci nám měl být přistaven náhradní, již bychom nestihli rezervaci ve štole, tak Víťa a Charvi vzali auta a na dvakrát odvezli děti tak, že jsme vše stihli a navíc si ušetřili pěší cestu ke štole a tím získali i čas navíc. Štola se dětem líbila, prohlídka trvala 50 minut a byla dlouhá nově skoro 700 metrů. Fajn provaděč nám vykládal vše tak, aby to kluky bavilo. Pak jsme nakoupili suvenýry, popojeli kousíček do Jiřetína, skoukli kostel, náměstí a také místní cukrárnu. Večer bude táborák a stezka odvahy...

Zítra držte palce, odpoledne nás čeká první přátelský dvohzápas (resp. 2 zápasy po 2x15 minutách).

:-)

fota z večera 14.8.2012 - táborák, v noci proběhla stezka odvahy, na kterou si troufli 4 hoši (Venca V.,Vojta K.,Kuba, Milan), kteří ji dali naprosto super... (fotky kvůli tmě nemáme)

fota z 15.8.2012 - Dnes dopoledne jsme měli trénink v našem areálu a odpoledne jsme odehráli 2 přátelská utkání po 2x15 min proti Chřibské. První zápas jsme bohužel nezvládli, kluci byli vyplašení, hráli po 2 měsících první zápas. Navíc soupeři byli v průměru o 2 roky starší, trénujé přes prázdniny a hrálo se s větším míčem velikosti 5. Druhý zápas byl o něčem jiném. Již se hrálo s míčem velikosti 4 a také naši hoši ukázali, že nejsou žádná ořezávátka. Ještě 3 minuty před koncem vedli 5:4, bohužel nakonec podlehli těsně 5:6, ale za jejich výkon a vzhledem k nepoměru věku si zaslouží pochvalu. V pátek bude odveta, tak uvidíme. Dnes večer byli naši kluci pozváni stejně starými i trochu staršími děvčaty z taneční skupiny HER MAJESTY z Děčína na jejich diskoshow, kterou mají v naší společenské místnosti. Takže se rozhodně nenudí...

fota z 15.8.2012 večera - kinderdisco, fajn zábava...

fota z 16.8.2012 dopoledne - počasí nám opravdu přeje, sluníčko svítí, je teploučko a voda v bazénu už se také přihřála... A tak dopoledne kromě tréninku v našem areálu přišli na řadu i lodičky (vory), které všechny děti dostaly. Také trochu toho pokoupání, hra na opičáka a dopoledne zakončil oběd - výborné špagety Bolognese. Děti tady opravdu dobře jí. Odpoledne mají trénink na hřišti v Chřibské - sluníčko jako na zavolanou zahalila mírná oblačnost, takže ideální počasí na kopanou. Na večer připravujeme pro kluky grilování kuřecích pochutin.

Dnes se na nás přijel podívat Venca Pavlík, bohužel kvůli práci musel odjet a nezůstal na grilování...

Ostatní dejte vědět pokud a kdy dorazíte :-) a zda tu budete spát. Příjezd s noclehem prozatím ohlásili na pátek Markéta, Roman a Renata. Na otoč Radek a Vendula. Všichni jste zváni, točíme 11 Svijany :-)

2 přáteláky s Chřibskou odehrají naši hoši zítra (v pátek) v 15-17 hodin.

Fotky z 16.8.2012 - odpolední trénink, večeře a večerní zkouška společného předzápasového pokřiku při grilování...

Fotky z 16.8.2012 - 2 grilování a hry

Fotky ze 17.8.2012 dopoledního tréninku, dnes se nám trochu pokazilo počasí, ale snad se to do odpoledne vybere. Prý má být odpoledne jasno a 25 stupňů C. :-) // a opravdu bylo...

Ostatních několik fotek z pobytu z jiných mobilů najdete zde

Fotky z 17.8.2012 - posledního dne, posledního odpoledne - přátelský zápas se žáky FC Chřibská ukázal, že se naši hoši leccos za týden naučili a i když ani jeden ze zápasů nevyhráli (což vzhledem k věkovému rozdílu nebylo nikomu divné), ukázali jsme, že umíme. Dnes také dorazili další troje rodiče, z nichž dvoje se ubytovali u nás a zúčastní se s námi našeho posledního večera - kdy jsme jednak pozváni na závěrečný ukázkový dance večer taneční skupiny HER MAJESTY a poté si naposledy pogrilujeme, dáme dětské šáňo a dospělí se osvěží dobrým pivečkem. Během dneška Martin a Víťa rovněž navštívili rekreačně-sportovní centrum SportKrupka v Horní Chřibské, kde jsme si prohlédli krásný areál s vlastním fotbalovým hřištěm s umělou trávou jako možnou volbou pro soustředění v příštím roce (viz. rovněž fotky).

Fotky ze 17.8.2012 večera - kluci se zúčastnili závěrečné show děčínské taneční streetdancové skupiny HER MAJESTY, která měla souběžně s námi soustředění, a mezi nimiž měli někteří z hochů své nápadnice :-) Po této show se za večerniho osvětlení učili s juniorskými lektorkami některé taneční kreace, zatímco se připravovala poslední grilovací "druhá večeře". Proběhlo vyhodnocení soustředění, kluci byli pochváleni za bezvadný průběh soustředění a za výkony, které také podávali. Ti mladší také za to, že neplakali při svém prvním odloučení od rodičů.

Vozidla s dětmi dorazí do Přestanova zítra mezi 11-13 hodinou v tomto složení: Vojta N. a Víťa s Víťou, Milan, Ota a Kuba s Helčou, Martin a Vojta K. s Romanem, Venca V. a Ládík s Martinem (Charvim), Venca B. s Radkem. Rodiče si mohou upřesnit čas příjezdu s příslušným řidičem vozu.

Tak za rok, snad i se mnou "načítanou", Víťa Klimeš, webadmin

Přišli nám tyto e-maily:

Děkuji za nás i za kluka všem,kteří se podíleli na realizaci letního fotbalového soustředění.Křivan Roman

Děkujeme za poděkování. Rovněž deklarujeme a děkujeme za podporu Přestanovu při realizaci tohoto úspěšného fotbalového soustředění. Realizační tým soustředění přípravky FC Přestanov (Martin, David, Helena, Víťa)

pomocný úložný web prostor:

FK Ústí n.L.

Videozáznamy ze zápasů FK Ústí n.L. U8 (r.2006) s časovým zápisem střelců z turnaje 15.2.2014 v Jablonci nad Nisou (v závorkách časy vstřelených gólů - cca odpovídají digit.času v nahrávce, jen přibližně času zápasu):

Naše skupina:

FK Ústí nad Labem – Semily 4:7
góly: Pazdera 2x (3:40, 9:00), Eisner (0:45), Klimeš (12:10)

Video: http://youtu.be/VWVUc3RLgvg

FK Ústí nad Labem – FK Baumit Jablonec A 1:4

gól: Kolář (0:15)

Video (od ca poloviny zápasu od stavu 0:2): http://youtu.be/cYRsNJvgQ14

FK Ústí nad Labem – FK Příbram 5:5

góly: Klimeš 2x (7:05, 12:30), Barát (1:05), Pazdera (5:20), Eisner (11:36)

Video: http://youtu.be/1N3vytD_Hm8

FK Ústí nad Labem – FC Slovan Liberec 8:3

góly: Eisner 5x (0:35,2:00,5:45,9:00,13:00), Veselý 2x (1:20,8:20), Kolář (3:50)

Video: http://youtu.be/2bI-fCK8Mxk

Vítězný zápas o 5.místo na turnaji (z 10 týmů):

FK Ústí nad Labem – FK Baumit Jablonec B 5:1

góly: góly Pazdera (0:40), Eisner (1:15), Dorant (4:10), Barát (5:40), Melen (6:55)

Video: 1.část (většina zápasu se všemi góly): http://youtu.be/D7zAdXAF78Y

Video: závěr zápasu (již bez gólu): http://youtu.be/JGjPBrN0GLE

Střelci (celkem v turnaji): Eisner 8x, Pazdera 4x, Klimeš 3x, Kolář 2x, Barát 2x, Veselý 2x, Dorant 1x , Melen 1x